esmaspäev, 1. veebruar 2010

No kaua võib!

Tundub, et Eestis on üle poole aasta talv. Minu arust on juba mitu kuud lund sadanud ja külm olnud ning aina hullemaks läheb. Oleks siis suvi ka nii pikalt, aga kus sa nüüd! Suvi kestab napilt paar - kolm nädalat (ma mõtlen - tõeline suvi)!
Igasugune energia on kadunud. Mind äratavad alles esimesed kevadpäikse kiired - need puhuvad elu sisse. Seni tuleb lihtsalt see kohutav talv üle elada. Seda aega, kus ma suudaks talvest mõnu tunda, vist ei tule.
Ma ei suuda isegi õdesid vaatama minna, sest ei ole suuteline kuhugi sõitma. Kevadel ja suvel vastupidi ei suuda ma kodus istuda, mingi vägi tirib kohe kuhugi mujale. Aga varsti pean vist end ikka kokku võtma, sest noorimal õekesel tuleb sünnipäev ja sinna peab ju minema (polegi teda juba paar kuud näinud) ja lähemal ajal peaksin järjekordselt tädiks saama, siis saab katsikule minna!!!
Saaks see talv juba läbi!!!

Kommentaare ei ole: