pühapäev, 25. aprill 2010

On pühapäev tore päev!!!

Mulle meeldib, kui keegi minu armsatest õdedest helistab ja teatab, et tuleb külla. Kahjuks juhtub seda suhteliselt harva, sest kõigil on ju kogu aeg tegemist. Nüüd on küll ime sündinud ja kaks nädalat järjest on nooremad õekesed külla jõudnud. Ei tea kohe, kes järgmisel nädalalõpul saabub??? Pisikene Miakene oli küll kuu ajaga suurema lapse nägu läinud. Juba naeratab ja lobiseb (koll - koll !!!). Nii armsad on ikka väikesed lapsed. Kuigi ma ei viitsiks enam kindlasti beebidega möllata, tekib minulgi aeg-ajalt hetki, kus ma mõtlen, et kui tore oleks üks pisike laps ?! See ei tähenda veel, et ma tahaks vanaemaks saada - vara veel. Aga õde Õie - sina oled ikka tubli! Minu arust võiks sul olla vähemalt viis last, kuigi eks sul vist olegi juba niipalju, sest õdede lapsi oled sa ju ka aidanud kasvatada :)

Kommentaare ei ole: