pühapäev, 23. mai 2010

Suvi läbi???

Küll oli mõnus, kui terve nädal säras päike. Koolist tulles otse tehikale ja ujuma - puhas rõõm. Mis siis, et vahepeal tundsin end vabatahtliku ujumisinstruktorina. Vanematel pole ju aega töö kõrvalt lastega ujuma minna ja eks ma siis lahkelt olen lubanud neil silma peal hoida. Enamik lapsi on vee ääres väga mõistlikud ja teavad, kui sügavale võib minna või mida teha. Kuid vahel on ka mõni päris sõnakuulmatu ja siis olen küll öelnud, et tule oma emaga ujuma, mina ei ole kohustatud oma vabal ajal kasvatama teiste inimeste lapsi. Aga üldiselt on kõik korras olnud ja ilusa ilmaga on rand lapsi täis. Näiteks reedel oli vahepeal kuusteist last ujumas ja mina ?!
Aga ega siis head ilma palju saa, nüüd naases tavaline eestimaine ilm - sompus ja vihmane. Ma loodan, et see ei olnud kogu suvi.

Kommentaare ei ole: