kolmapäev, 22. september 2010

Hispaania paikese all :)

Ikka veel Hispaanias. Olen juba veidi harjunud siinse eluga, kuum ilm ja soe vesi on muidugi superhead. Ujumas olen mitu korda kainud, vesi on Vahemeres jube soolane ja lained ka head. Minusugusele suvenautijale on see sobiv koht: peesitad paikese kaes, ujud, magad ja kolad poodides. Kui raha jatkub, siis on elu nagu lill!!! Aga ega see kokkuhoid on nii veres, et ei raatsi ju laristada.
Homme veel puhkust ja siis saab koju tagasi. Aitab juba sellest logelemisest. Tahaks kodus telekat vaadata, seapraadi pugida ja oma lastega kohtuda. Ma pole ju kunagi nii kaua kodunt eemal olnud, igatsus tuleb peale. Hea, et Diana on kaasas, siis on kodusem tunne siin ka.
Praegu igatsen koju, aga tean, et selle kulma jubeda talve jooksul tahan ma sada korda Hispaaniasse tagasi. Statistika jargi pidi siin olema 352 paikselist paeva aastas. Ma arvan, et Eestis on need ulejaanud13, rohkem mitte.
Inimesed on siin ka heatujulised ja sobralikud, tervitatakse igal sammul. Isegi meie oleme moned hispaania keelsed valjendid oppinud (Diana vist rohkem kui mina).
Mis siis muud, kui Adios!!!

Kommentaare ei ole: