laupäev, 24. oktoober 2009

Koostöö Miksikesega

Olen aastaid kasutanud Miksikese tuge õppetöös ning koostanud ka ise sinna õppematerjale.

Hetkel on aadressil http://www.miksike.ee/ üleval minu koostatud 2.klassi matemaatika e-lehtede ja interaktiivsete harjutuste komplektid (pildil üks näide sellest). Lisaks mitmesuguseid viktoriine, lugemiskontrolle, töölehti ja esitlusi.

Ja Miksikesega seostub muidugi PRANGLIMINE.

Pranglimisega oleme me koolis tegelenud selle programmi loomisest peale. Ja alati on olnud häid arvutajaid, kes on jõudnud maakonnas parimate hulka. Järvamaa meistrivõistlused Pranglimises on minu juhendatud õpilastest võitnud Daili Kuusemaa (2 korda) ja Mari-Liis Tommula. Kolmandaks tuli 2009.a. kevadel Kelli Talimaa. Ja finaali on jõudnud veel Kristofer Kallas, Kristiina Kask ja Eve Kirsipuu. Laste kõrvalt olen ka ise selle alaga tegelema hakanud.
Olen Ahula lasteaed-algkooli Miksikese ja EHISe administraator.

Kommentaare ei ole: