pühapäev, 25. oktoober 2009

Sport?

Kuigi isiklik suhe ei ole mul spordiga kunagi kuigi hea olnud, sest ma olen vist liiga laisk, siis ma ei väsi iial imetlemast neid, kes end jäägitult spordile pühendavad. Ma olen aastaid olnud vahest liiga usin tugitoolisportlane. Ega ma siis valimatult kõike ka ei vaata - jälgi. Ma ei oskagi edetabelit koostada, milline spordiala mulle kõige rohkem meeldib. Hetkel vist jällegi Vormel1, mida ma vahepeal terve aasta ilma südamevaluta vaadata ei suutnud, sest see seostus mulle senise elu kõige hirmsama õhtupoolikuga. Kuid nüüd on see ala vägagi põnevaks muutunud. Ja mul on väga hea meel Ross Brawni uue edu üle - fantast mees! Oli ju tema Schumacheri võitude taga ja nüüd võtab uue meeskonna ette ja kohe tippu! Muide minu selle suve lugemisvara hulka kuulus ka Schumacheri elulugu ja täitsa huvitav oli. Ma olen alati fännanud selliseid sportlasi, kes ei ole just paipoisikesed, nt Ayrton Senna, Carl Lewis, Zinedine Zidane, Greg Louganis, Vincent Vittoz, Inge de Brujin jne.
Tugitoolisportlase TOP 5:

Spordiraamatute TOP 5 (hetkeseis):

  1. Spordilegendid
  2. Michael Schumacher. Tema elu lugu
  3. Vormel1 kuulsused
  4. Olümpiamängude ajalugu
  5. Suusatamine-Eesti rahvussport

Kommentaare ei ole: