esmaspäev, 26. oktoober 2009

Lugemine ja raamatud

Käisin täna raamatukogus, kuid ei laenutanud endale midagi lugemiseks, sest kui ma juba hea raamatu kätte saan, siis jäävad kõik muud tööd tegemata. Ma olen eluaeg hirmus raamatusõltlane olnud ja minu jaoks pole mingi probleem päev läbi lugeda ja kui vaja siis öö ka veel. Ja oma viimase raha võin ka raamatute peale kulutada, kuid ma ei leia, et see oleks raiskamine.
Kunagi olid mul huvitavad lemmikud, nagu "Kuidas karastus teras", "Noor kaardivägi" või "Kangelaspioneerid". Nüüd on mu mul küll natuke teistsugune maitse, kuid tavaliselt süvenen mingisse žanrisse teatud ajal. Kui mul on kiire ja palju tööd ning pole aega süveneda, siis piirdun ilukirjanduslike bestselleritega. Aga vahel tüütab see ära ja tahaks midagi asjalikumalt lugeda, siis võtan kätte mõne eluloo või ajaloolise romaani. Kuid igal ajal võin lugeda spordi või filmiteemalisi raamatuid (ja mõnda isegi mitu korda). Tänapäeval vahetuvad mu lemmikud päris kiiresti, kuid mõni raamat on aastaid mu nn lugemislaual, näiteks "Ogalinnud", "Kuulda ööbikulaulu", "Vasklind", "Sajandi suured staarid" jne. Ja klassikalised kriminaalromaanid on ka alati huvitavad, Sherlock Holmesi ja miss Marple'i lugusid olen lugenud samuti korduvalt.
Ah, tegelikult lähen otsin nüüd ikka raamaturiilulist midagi lugeda ...

Kommentaare ei ole: